Aktualności
III edycja ogólnopolskiego wydarzenia "POLSKIE KULINARIA BUSKO-ZDRÓJ 2023" zaplanoawana jest w dniach 2-3 września 2023 roku.
ZAPRASZAMY
Rekordowa liczba konkursowych win i zgłaszających je winnic, sporo zaskoczeń i coraz większa pewność, że „koronna dyscyplina polskiego winiarstwa” to wina musujące. Do trzeciej edycji konkursu WINOPL 2023, 105 producentów nadesłało 430 win.
Wsód win wyróżnionych w tegorocznej edycji konkursu, .kategoria: wino białe / hybryda solaris na III miejscu znalazło się wino Solaris z winnicy 🥉Złota Wieś.
https://targiwino.pl/pl/aktualnosci/polskie-wina-z-medalami-rozstrzygnieto-konkurs-winopl/
27 lutego 2023 roku podczas uroczystej Gali w Kielcach przyznano świętokrzyskie Orły „Wprost”.
W kategorii „Lokalny Producent Żywności” statuetkę Orłów otrzymał Mariusz Roszkowski prowadzący Olejarnię Zagłoby w Mikułowicach gm. Busko – Zdrój.
Zebranie Ogólne Członków Oddziału Świętokrzyskiego Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego odbyło się zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad dnia 31 marca 2023 roku w PNG Sp. z o.o. w Cisowie. W czasie spotkania przyjęto nowego członka - firmę Specyjały Świętokrzyskie Sp. z.o.o., 26-070 Łopuszno, ul. Konecka 7A, a ofertę produktową przedstawił prezes Zarządu Witold Szproch.
Marka Specyjały Świętokrzyskie powstała z pasji tworzenia wędlin tradycyjnych dla konsumentów poszukujących zdrowych, smacznych, dobrze przyprawionych, pełnych smaku i aromatu wędlin, które pamięta z czasów dzieciństwa.
Gratulujemy i witamy w naszym gronie.
W dniach 15-19 października 2022 roku uczestniczyliśmy w wyjazdowej misji gospodarczej na targi spożywcze SIAL Paryż 2022.
SIAL Paris to jedna z najważniejszych międzynarodowych imprez targowo-wystawienniczych dla branży rolno-spożywczej na świecie. Targi organizowane są od 1964 r. i odbywają się w cyklu 2 letnim przyciągając rzesze odwiedzających nie tylko z Unii Europejskiej, ale także z reszty Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Azji, którzy reprezentują różne sektory przemysłu spożywczego, takie jak dystrybucja, handel, usługi gastronomiczne itp. Około 70% odwiedzających przyjeżdża do Paryża w poszukiwaniu nowych produktów i dostawców.